Турнири

December 29, 2022

LAN или онлајн: Направете или пауза за обложувалниците на еСпортови

Ана Стојановска (Ana Stojanovska)
WriterАна Стојановска (Ana Stojanovska)Writer
ResearcherHaruki NakamuraResearcher

Глобалната пандемија донесе бум во еСпортското обложување. Исто така, ги запре LAN турнирите, но доведе до пораст на онлајн турнирите. Сепак, турнирите за LAN во живо се враќаат со олеснување на заклучувањето и програмите за имунизација кои се покажаа ефикасни. 

LAN или онлајн: Направете или пауза за обложувалниците на еСпортови

Кога ставате облози на еСпорт, од суштинско значење е да се земе предвид дали предметниот настан се игра онлајн или на локална мрежа (LAN). Обложувачите кои одвојуваат време да ги истражат причините за подемите и падовите на играчот на даден натпревар, имаат поголеми шанси да ги добијат своите облози во иднина.

Ако сакате да дознаете повеќе за ефектите на LAN наспроти онлајн турнири за обложување еСпорт, продолжи да читаш.

LAN наспроти онлајн турнири: Која е разликата?

Прво, мора да дефинираме што мислиме кога разговараме за LAN или онлајн турнири. Игрите за локална мрежа (LAN) се случуваат меѓу луѓе кои се физички присутни на истата локација наместо далечински преку интернет.

Повеќето LAN се одвиваат на стадиони и се емитуваат во живо на веб-локации како Twitch и YouTube. Не само што атмосферата е различна, туку и седиштата, масата, просторот и местото на одржување.

За време на онлајн натпревар, учесниците користат интернет за да се поврзат со сервер на друго место. Играчите се дисперзирани физички и географски, што значи дека мора да користат свои компјутери и интернет конекции дома.

За време на овие турнири, обложувачите може да бидат уверени дека учесниците користат поставка што им е позната и која ќе ги максимизира перформансите. Спротивно на тоа, играчите нема да имаат право да го кажат своето поставување за време на настаните на LAN и наместо тоа ќе имаат врска со која било опрема што е обезбедена.

Обложувањето на LAN eSports турнир бара да се земат предвид нивоата на вештини на играчите и обемот на настанот, логистиката на патувањето, притисокот, капацитетот на играчите да комуницираат еден со друг во текот на натпреварот и можноста за предност на домашен терен.

Иако е вистина дека играчите можат да се натпреваруваат на онлајн турнирите за е-спорт од удобноста на нивните домови, тие сепак треба да се справат со проблемите со латентноста на серверот или „пинг“ (времетраењето кое е потребно за пренос на податоците до серверот и назад) , што може да биде особено проблематично во зависност од релативните локации на членовите на тимот и серверот.

Пинг: Главниот фактор што го издвојува LAN наспроти онлајн турнирите

„Пинг“ е термин кој се користи во онлајн игрите за да го означи времето потребно за активностите на играчот да се одразат во одговорот на серверот. Терминот „задоцнување“ се однесува на скок или ненадејно зголемување на времето што е потребно за командата издадена од вашата опрема да биде примена и обработена од серверот на играта или за команда издадена од серверот да биде потврдена од вашиот уред. Тоа се нарекува „пинг“, а имањето низок пинг подразбира помало доцнење и повеќе флуидно искуство за играње.

Единицата за време што се користи за мерење на пинг е милисекунда (скратено „ms“). Општо земено, пинг од 15 милисекунди или помалку е извонреден, 15 до 45 милисекунди е прекрасен, а 45 до 100 милисекунди е поднослив. Пинговите над 100 ms може да биде тешко да се игра, додека пинговите над 250 ms обично не можат да се играат.

Во зависност од нивото на вештина на играчот и играта што се игра, овие пингови може или не може да се играат. Игрите како Massive Online Battle Arenas (MOBA) и стрелците во прво лице (FPS) се озлогласено подложни на пинг, при што повеќето гејмери го пријавуваат проблемот помеѓу 50 и 90 милисекунди. Онлајн игрите за играње улоги (MMO) и стратешките игри во реално време (RTS) се попростливи на поголемите пингови, додека игрите базирани на вртење едвај го забележуваат тоа.

Колку е клучен пинг во натпреварувачката игра?

Во натпреварувачките игри, пинг често игра поголема улога отколку кај обичните играчи. Повеќето големи професионални е-спортски турнири се одржуваат во центрите за LAN за да се намалат ефектите од латентноста. Тоа е добар начин да се осигурате дека напорите на играчите, а не брзината на мрежата, го одредуваат исходот на играта.

Создавање стратегија за еСпортско обложување заснована на LAN наспроти онлајн турнири

Еве неколку фактори што треба да ги земете предвид при градењето на вашата стратегија за обложување е-спорт врз основа на тоа дали вашата омилена еСпорт игра одржува LAN или онлајн турнири.

Знаејќи ги преференциите на играчот

Преференциите на играчот за различни настани може да варираат во зависност од поединецот. Онлајн турнирите за еСпорт им овозможуваат на гејмерите да се натпреваруваат од удобноста на нивните домови или од познатото тимско опкружување.

Спротивно на тоа, играчот мора да се навикне на околината и опремата на настан на LAN. Проблемите со возачот од префрлање на хардверот на различни уреди се редовна грижа кога ракувате со друг систем, особено во игрите како CS: GO, каде што имањето совршена цел може да значи разлика помеѓу победа и пораз.

Иако играњето во удобноста на нечиј дом има многу предности, исто така ризикува да предизвика играчот да ја изгуби концентрацијата и да игра под неговите или нејзините можности. Како спортист, може да откриете дека играњето пред гласна, ентузијастичка публика ја зголемува вашата желба и одлучност.

Оценете ги претходните перформанси

Способноста на тимот да комуницира на LAN турнир може да биде попречена од големата публика и последователните нивоа на бучава. Додека играчите можат да ги гледаат екраните на едни со други, ефективната тимска работа во голема мера се потпира на вербалната комуникација. Затоа, сериозните обложувачи често ја истражуваат националноста на тимот пред настан на LAN.

Бидејќи повеќето играчи на тим за е-спорт од мешана националност нема да можат да комуницираат еден со друг на нивниот мајчин јазик, тие може да бидат во поголема неповолна положба. Иако таквите тимови се добро познати во Dota 2, кабините се достапни на големите натпревари како The International за да помогнат во ублажувањето на ефектите од бучавата од гледачите.

Разберете го притисокот на толпата

Големината на толпата варира во зависност од настанот. Во Лигата на легендите, на пример, регуларната сезона на секоја лига се игра преку LAN, иако пред релативно ограничена публика во студио. Поголемите арени можат да ги примат толпата што се очекува да присуствува на Светското финале.

Повремено, помалку талентиран тим може да победи на настан на LAN со едноставно играње на нивната вообичаена игра и не дозволувајќи им да дојде до притисокот. Не секој може да се претстави најдобро што може под интензивна контрола на публика во живо, но некои спортисти напредуваат под товарот на таквата средина.

Грешки и ментална цврстина

Секој играч чувствува притисок кога учествува во конкурентни е-спортови, но сите тие реагираат на тоа различно. Некои играчи може да откријат дека поставката за играта е големо одвлекување на вниманието, продолжувајќи ги ефектите од грешките кои инаку би биле заборавени по неколку минути.

Можете да дознаете повеќе за веројатниот одговор на играчот на предизвикувачка ситуација со анализа на неговите податоци за перформансите откако ќе направи критична грешка. Внимавајте на ова додека ставате облози на LAN eSports турнири, каде што влогот е поголем, а менталната цврстина на играчот може да се тестира со промашен удар или неуспешен ганг.

Со оглед на локацијата и патувањето

Сериозните обложувачници во е-спортот веќе ќе влијаат на влијанието на патувањето врз перформансите на тимот на настанот. Бидејќи џет-заостанувањето може значително да влијае на перформансите на играчот и, со проширувањето, на шансите на тимот за успех на натпреварување, многу тимови сега преземаат мерки за да се осигураат дека нивните членови имаат соодветно време да се опорават од ефектите на патувањето на долги растојанија.

Вршењето кратко истражување за локацијата на настанот на LAN и споредувањето со матичниот регион на учесниците или со минатите локации за натпреварување може да даде корисни информации. 

Пред да се обложуваат, обложувачите треба да ги земат предвид факторите како што е блискоста на играчот со локалната култура, јазик и кујна.

Иако тоа може да биде помалку видливо во е-спортот, статистичките докази сугерираат дека тимовите кои настапуваат на подобро ниво кога се натпреваруваат во нивната матична земја уживаат мала предност. Домашната екипа има предност на домашен терен, бидејќи не мора да патува толку далеку, а публиката ги бодри. Нивните противници мора да се соочат со непријателството на толпата, можеби апатијата, која може да го деморализира и осиромашува моралот.

Завршни мисли

Оваа статија објаснува зошто е корисно да знаете кои играчи имаат поголема веројатност да победат во кои настани и како тоа знаење може да ја води вашата стратегија за обложување. Многу обложувачи на е-спорт грешат да претпостават дека настапите на тимовите на LAN или онлајн турнирите се идентични. Имајќи ги предвид претходните информации и правејќи некои прелиминарни истражувања, може да ја избегнете оваа замка и да си дадете поголема шанса да ги победите шансите.

About the author
Ана Стојановска (Ana Stojanovska)
Ана Стојановска (Ana Stojanovska)
About

Ана Стојановска е динамична личност во светот на онлајн играње во Северна Македонија. Со страст кон технологијата и локалните нијанси, таа се специјализира за локализација на содржината на онлајн казина за да резонира со македонските ентузијасти.

Send email
More posts by Ана Стојановска (Ana Stojanovska)
ThunderPick
Бонус $2.000

Најнови вести

Над 100 играчи ќе се судрат во првиот куп на златна шпатула EMEA на TFT сет 11
2024-04-25

Над 100 играчи ќе се судрат во првиот куп на златна шпатула EMEA на TFT сет 11

Вести