Вести

October 28, 2023

Моќта на маркетингот со влијателни игри на игри: Обликување на индустријата и поврзување со публиката

Ана Стојановска (Ana Stojanovska)
WriterАна Стојановска (Ana Stojanovska)Writer
ResearcherHaruki NakamuraResearcher

Во последниве децении, видео игрите станаа една од најпопуларните рекреативни, конкурентни и културни определби. Бидејќи индустријата за игри расте и се предвидува да достигне пазарна големина од 521,6 милијарди долари до 2027 година, издавачите постојано бараат иновативни начини за поврзување со своите играчи.

Моќта на маркетингот со влијателни игри на игри: Обликување на индустријата и поврзување со публиката

Зошто инфлуенсер маркетинг за игри?

Маркетингот со влијателни игри на игри е во пораст, а брендовите соработуваат со гејмерите за да ја искористат нивната огромна публика. Во 2022 година, влијателниот маркетинг во игри достигна над 4,4 милијарди долари, што ја истакнува неговата ефикасност.

Инфлуенсерите се покажаа како подобри од брендовите во градењето доверба и ангажирањето на нивната публика. Гледачите на игри се над 50% полојални од просечната публика, што ги прави идеален избор за промовирање видео игри.

Кратка историја на маркетингот со влијателни игри на игри

Маркетингот со влијателни игри на игри имаше предизвикувачки почеток, бидејќи издавачите првично беа скептични за платената спонзорирана содржина. Сепак, подемот на YouTube и Let's Plays во средината на 2010-тите го отвори патот за влијателите на игри да ги споделат своите искуства и да ги зголемат стапките на конверзија за издавачите.

Twitch, реномираната платформа за пренос во живо, дополнително го револуционизираше пејзажот за маркетинг на влијателни игри со нудење платформа за гејмерите да се поврзат со својата публика во реално време. Еспортот, исто така, одигра значајна улога во растот на маркетингот со влијателни игри, со конкурентни игри што привлекуваат милиони гледачи.

Обликување на индустријата

Популарноста на содржините за игри на YouTube и Twitch доведе до формирање на специјализирани маркетинг агенции и мрежи за влијателни игри. Овие агенции ги рационализираа партнерствата и обезбедија успех на маркетинг кампањите со влијателни лица.

Маркетингот со влијателни игри на игри се прошири на нови платформи како TikTok и Instagram, дополнително зацврстувајќи ја неговата важност во индустријата. TikTok, особено, им обезбеди на гејмерите единствена можност да ја покажат својата работа и да се вклучат со поширока публика.

Инфлуенсер маркетинг во игрите денес

Маркетингот со влијателни игри на игри премина од експериментален пристап кон мејнстрим и суштинска стратегија за ефективно допирање на гејмерската публика. Влијателни гејмерски личности како Ninja и PewDiePie го демонстрираат досегот и влијанието што го имаат влијателите на игри.

Издавачите на игри, од инди-програмери до големи играчи во индустријата, ја препознаа клучната улога на влијателите на игри во промовирањето на нивните изданија на игри. Партнерствата со инфлуенсери станаа составен дел од нивната маркетинг стратегија, што доведе до значајни успешни приказни.

Како заклучок, маркетингот со влијателни игри на игри го трансформираше начинот на кој издавачите на игри се поврзуваат со својата публика. Со моќта да го обликуваат пејзажот за игри, инфлуенсерите станаа незаменлив дел од играчката за маркетинг на игри.

About the author
Ана Стојановска (Ana Stojanovska)
Ана Стојановска (Ana Stojanovska)
About

Ана Стојановска е динамична личност во светот на онлајн играње во Северна Македонија. Со страст кон технологијата и локалните нијанси, таа се специјализира за локализација на содржината на онлајн казина за да резонира со македонските ентузијасти.

Send email
More posts by Ана Стојановска (Ana Stojanovska)
ThunderPick
Бонус $2.000

Најнови вести

Над 100 играчи ќе се судрат во првиот куп на златна шпатула EMEA на TFT сет 11
2024-04-25

Над 100 играчи ќе се судрат во првиот куп на златна шпатула EMEA на TFT сет 11

Вести