Најпопуларни Rocket League страници за обложување 2024

Rocket League е фудбалска видео игра за возила која беше објавена во 2015 година. Играта првично беше дизајнирана за игри на PlayStation 4 и Microsoft Windows. Неколку месеци по објавувањето, беа објавени и портите за Nintendo Switch и Xbox One. Играта има блиски сличности со својот претходник, Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle-Cars, иако со неколку значајни разлики.

Играчите можат да ги контролираат автомобилите на ракетен погон, со кои можат да удрат голема топка и да се обидат да постигнат гол на сличен начин како на фудбалски натпревар. Возилата можат да скокаат кога се активира ракетната моќ за да ја погоди топката додека се уште се во воздух.

Најпопуларни Rocket League страници за обложување 2024
Jun-ho Kim
ExpertJun-ho KimExpert
ResearcherHaruki NakamuraResearcher

Сè што треба да знаете за е-спортовите на Rocket League

Има означени простори во теренот каде играчите можат да ги поминат своите болиди за да добијат зголемување на брзината. Зголемувањето на брзината се користи за значително зголемување на перформансите на болидите и може да му даде на играчот бројни предности во играта.

Rocket League беше објавена како модификација на Supersonic Acrobatic RPBC. Psyonix разви борбени автомобили. Една од целите на Psyonix беше да направи нереалните автомобили да се чувствуваат забавно за возење без да се загрози реализмот.

По развојот на Battle-Cars, Psyonix се обиде да ја продаде играта на издавач како фудбалска игра со автомобили на ракетен погон, но тие не добија интерес од сите издавачи. Потоа одлучија самите да ја објават играта на PlayStation Network, без речиси никаков маркетинг.

Играта беше преземена над два милиони пати. Сепак, студиото го остави на тоа одредено време за да работи на други проекти. Останатите проекти помогнаа да се генерираат средства кои подоцна беа инјектирани во Battle-Cars за да биде успешен.

Развојот на Rocket League, кој произлезе од проектот Battle-Cars, започна во 2013 година и чинеше околу два милиони долари. Некои од прилагодувањата направени за трансформирање на Battle-Cars во Rocket League вклучуваа зголемување на стапката на слики од 30 на 60 за да се направи погоден за поновиот хардвер.

RL eSports

По објавувањето на Ракетна лига, стана релативно популарен на различни платформи за стриминг, вклучувајќи го и Twitch. Првата серија на шампионатот во ракетната лига се одржа во 2016 година, со парична награда од 55.000 американски долари. Заработи повеќе од милион долари приход преку продажба на козметички производи и гајби во играта. Средствата главно беа искористени за финансирање други натпреварувачки настани, што резултираше со зголемена популарност на играта како еСпорт.

Обложување во ракетна лига 2024 : се што треба да знаете

Играчите, исто така, можат да се забијат во автомобилите на другите играчи и да ги уништат. На уништените автомобили им требаат неколку моменти пред повторното множење. Играчот може да изведе и бројни брзи затајувања како што се вртење во одредени насоки и правење кратки скокови за да избегне удирање за да стекне подобра предност при позиционирање.

Сите натпревари обично траат пет минути. Ако двата тима ремизираат по пет минути, победува оној кој прв ќе го постигне следниот гол. Игрите може да се играат од еден на еден до четири против четири.

Обложувањето на Rocket League е релативно слично на обложување на други игри за еСпорт. Играчите треба да започнат со наоѓање соодветна локација за игри. Поради популарноста на играта, не е тешко да се најде сајт за игри што нуди RL меѓу својот пазар за обложување еСпортови, како што прават многу реномирани казина.

Сепак, играчите треба да го земат предвид и бројот на достапни настани. Колку повеќе настани во Rocket League нуди веб-локацијата за обложување, толку повеќе можности за обложување ќе има играчот. Откако ќе пронајдат угледна страница за обложување што нуди обложувалници на Rocket League, обложувачите мора да депонираат средства на нивните сметки за обложување и да стават релевантен облог на Rocket League. Видовите на облози може да варираат во зависност од понудените пазари.

Најчестите облози обично се засноваат на тимот што ќе победи, играчот што ќе постигне и бројот на голови. Може да се комбинираат и облозите во Rocket League. Облозите можат да бидат и за поединечни натпревари или за цел настан. Процесот на ставање облог може малку да се разликува во различни обложувалници, но принципите остануваат исти.

Обложувањето на Rocket League обично е доста забавно поради природата на играта. Играчите можат да уживаат во играта без оглед на исходот на играта. Секој натпревар обично трае само пет минути, така што обложувачите не чекаат премногу долго за да ги знаат резултатите од нивните облози.

Зошто е популарна Rocket League?

Rocket League е една од најпопуларните бесплатни игри достапни на PS4 и разни други платформи. Прилично е популарно што има активна онлајн заедница која прави интеракции исклучиво за играта и нејзините проблеми. Steam Charts проценува дека играта сè уште има повеќе од 150.000 активни корисници. Бројката обично се зголемува за време на големи настани.

Натпреварите во еСпортот, исто така, значително помогнаа да се зголеми популарноста на играта. Некои од натпреварите за еСпорт се Игри на среќа во главната лига и ESL. Psyonix, исто така, има своја серија Ракетна лига првенство што помага да се одржи популарноста на играта.

Играње еСпорт онлајн

Ракетната лига генерално беше создадена за да се игра меѓу пријателите. Најлесен начин да се случи тоа е играњето онлајн, иако е можно да се игра офлајн на конзола за игри. Играчите можат да се поврзат и да се натпреваруваат онлајн на сите платформи на кои е достапна RL. Играчите имаат можност да ја оневозможат играњето преку платформи. Играчите можат да се поврзат со други играчи на слична платформа само кога е деактивирана играњето меѓу платформи.

За да се обезбеди непречена игра, на играчите им треба стабилна интернет конекција. Играта овозможува поврзување до осум различни играчи. Сепак, само четири различни играчи можат да го поделат екранот истовремено.

Играчи за еСпортови на големата ракетна лига

Неколку играчи на еспорт направија име за себе поради нивниот успех во играњето еСпорт. Таквите обично се оценуваат според сумата на пари што ја заработуваат на популарните игри, вклучувајќи ја и Ракетната лига. Повеќето од нив се одговорни и за популаризација на некои од игрите во кои вообичаено победуваат.

Јохан Сундштајн има освоено над 7,2 милиони долари на еСпорт, што го прави најзаработувачката досега во еСпортот. Следен играч е Кајл Гирсдорф, кој има повеќе од 3,2 милиони долари добивка. Други значајни имиња се Питер Расмусен, Иан Портер, Ли Санг-Хјеок, Фег и Џона Сотала.

Зошто играчите ја сакаат Rocket League?

Една од главните причини зад популарноста на Ракетната лига е дека играта е искрена. Тоа значи дека играта не користи алгоритми за одредување на успехот на играчите.

Играчите треба само да се потпрат на законот на физиката без никаква рандомизација. Исто така, нема елемент од плаќање до победа во играта. Сите трансакции во играта се само козметички, кои играчите ги користат само за да направат нивните автомобили да изгледаат естетски подобро.

Друга очигледна причина е тоа што играта е доста забавна. Графиката и конкурентната природа на играта се главните фактори кои придонесуваат за тоа колку е забавна. Крос-платформскиот наслов на играта е исто така доста привлечен за многу играчи.

Како да се игра Rocket League како професионалец?

Играњето Rocket League е релативно лесно. Потребни се само неколку минути за секој нов играч да ја разбере и игра играта. Сепак, да се стане експерт бара многу пракса бидејќи некои маневри може да бидат тешки за учење.

Примарната крива на учење вклучува познавање на контролите на играта. Играчите потоа можат да почнат да учат некои од позициските игри и трикови за да ги подобрат шансите за победа. Играта има режим за обука кој вклучува упатство за да им помогне на играчите да ја научат и подобрат својата игра.

Основните упатства учат сè во врска со контролирањето на автомобилите, изведувањето затајувања и скокови и користењето засилувања. Напредните упатства нудат информации за изведување сложени маневри како што се правење двојни скокови, летање со ракети и правење предни превртувања.

Најголемите играчи и тимови на Ракетната лига

Списокот на најголемите играчи и тимови на Ракетната лига се движи од бранител на титулата до жешки дебитанти. Најдобар играч е M0nkey M00n, кој игра за тимот BDS. Тој моментално е во својата трета година од професионалната игра на Rocket League. 18-годишникот е познат по тоа што постојано го води својот тим до победа.

Меѓу најдобрите е и Јстн, кој настапува за тимот на НРГ. Покрај успехот, тој е познат и по тоа што го постигна најпознатиот гол на играта. Неговиот стил на игра е брз, светкав и многу креативен. Други значајни имиња вклучуваат Turbopolsa од Team Envy, Extra од тимот BDS и Firstkiller од Team Rogue.

Обложување на првенство во ракетна лига

Светското првенство во еСпорт моментално е познато како Светска конвенција за електронски спортови (ESWC). Овој меѓународен натпревар вклучува неколку еСпортови, кои се одржуваат годишно. Вообичаено, националните квалификациски настани обично се одржуваат меѓу тимови од целиот свет.

Само победниците од квалификациите добиваат право да ги претставуваат своите земји на првенството. Популарноста на настанот расте постепено, но постојано. Во моментов привлекува стотици илјади онлајн гледачи од целиот свет.

ESWC е создаден од француска компанија наречена Лигарена. Компанијата претходно беше позната по тоа што беше домаќин на помали LAN настани само во Франција. Во 2003 година, компанијата одлучи да оди на големо и да биде домаќин на настан на кој би можеле да се приклучат учесници од целиот свет. Тоа го означи раѓањето на ESWC.

Компанијата потоа се зголеми и се промени во Game–Services во 5005 година. Потоа донесе друга компанија наречена Games-Solution во 2009 година, која подоцна ја стекна сопственоста на нејзиниот бренд. Во 2012 година, агенцијата наречена Oxent, која е специјализирана за електронски спортови, го купи ESWC.

Сè за ESWC

Првиот светски куп за еСпорт, кој се одржа во 2003 година, имаше 358 различни учесници. На настанот учествуваа вкупно 37 земји за да ја добијат паричната награда од 150.000 евра. Настанот имаше само пет натпревари. Бројот на учесници достигна 547 до 2006 година, претставувајќи 53 различни земји. Паричната награда исто така порасна на 400.000 американски долари. Бројот на игри исто така се зголеми на седум.

Оттогаш ESWC се одржува секоја година, а бројот на учесници постојано се зголемува секоја година. Сепак, паричните награди флуктуираа во двете насоки, при што некои години имаа награда пониска од претходните години. Во некои години, структурата на настанот, исто така, се промени за да вклучи подобрувања што го подобруваат искуството на гејмерите и гледачите.

Карактеристики на игрите во ESWC

Во 2003 година, само пет игри беа прикажани на настанот ESWC. Тие вклучуваат Counter-Strike, Unreal Tournament, Warcraft III, Quake 3 и Counter-Strike Female. Во 2004 година на листата беа додадени Painkiller и Pro Evolution Soccer. Секоја наредна година, исто така, забележа некои дополнувања на нови игри.

Gran Turismo 4, Trackmania Nations, Defense of the Ancients, Special Force, FIFA, Need for speed, Guitar Hero, Super Street Fighter, Dota, Shoot Mania Storm, Tekken, Call of Duty, Just Dance и League of Legends се некои од другите игри што некогаш биле играни во ESWC.

Секогаш кога поновите верзии на игра се појавуваат во турнир беа објавени, тие ги заменија постарите верзии. На пример, ФИФА 10 беше заменет со ФИФА 11 во 2011 година, а потоа ФИФА 13 во 2012 година. Најголемиот број игри што некогаш биле прикажани на еден настан е десет, во 2010 година.

Освен официјалните титули, турнирот обично вклучува неколку други игри. Општо земено, скоро сите популарни е-спортови обично се играат, но не се прикажани како главни настани. Игрите се категоризирани како борби, стрелци во прво лице, арени за битка со повеќе играчи, трки, спорт, стратегија во реално време, шутери од трето лице и игри со карти.

Број на медали

Во моментов Франција има најголем број медали, кои се 23 златни медали, 14 сребрени медали и 25 бронзени медали. На второто место се САД со 30 медали, а потоа следат Шведска и Јужна Кореја. Од сите земји што некогаш учествувале на настанот, само 32 земји освоиле медали.

Најдете ги совршените обложувалници на Rocket League

Во моментов, нема многу даватели на обложување кои нудат пазари за обложување на Rocket League. Да се најде еден може да биде малку предизвик. Лесен начин да се добие е со посета на страница за рангирање на казино и одење низ списокот на достапни. Следниот чекор вклучува споредба на сите потенцијални места за обложување за да се одреди најсоодветната.

Тој процес вклучува разгледување на бројот на настани достапни на страницата, шансите, кредибилитетот на давателот и обработката на плаќањата, меѓу многу други работи. Пронаоѓањето на вистинската локација за обложување обезбедува играчот да ужива во најдоброто корисничко искуство.

Играчите мора да депонираат пари во нивните сметки пред да се обложуваат на Rocket League. Тоа е освен за сајтови кои нудат и дозволуваат користење на бонуси без депозит за обложување на RL. Со целиот тој сет, играчите можат да ги разгледаат сите достапни опции за обложување и да ги стават соодветните облози.

Таквите вклучуваат обложување за победа на тим од Ракетната лига, бројот на постигнати резултати и играчот што ќе постигне гол. Некои од обложувалниците за е-спорт обично ги пренесуваат игрите во живо. Тоа им овозможува на играчите да ја следат играта по обложувањето. Исто така, им дава на играчите увид во тимовите и играчите, што може да помогне да се информираат за нивните последователни одлуки за обложување.

Најдобрите тимови на Ракетната лига за обложување

Многубројните тимови се доволно добри за да бидат рангирани меѓу најдобрите. Обложувањето на такви тимови обично им дава на обложувачите подобри шанси за победа, иако тие обично имаат помали коефициенти. Рангирањето на тимовите може да биде малку предизвикувачко поради бројните фактори кои мора да се земат предвид. Таквите вклучуваат:

  • Севкупниот учинок на тимот.
  • Сегашната форма на тимот.
  • Натпревари на кои учествувале екипите, меѓу неколку други.

Тим БДС

Највисокиот тим се вика Тим БДС. Тимот е швајцарска организација за е-спорт со играчи M0nkey M00n, MaRc_Од страна на_8 и Екстра. Тројцата моментално се под договор кој ќе трае до крајот на 2022 година. Тренер на тимот е Каел. Тимот одигра стотици натпревари и забележа над 75% победи во серија и над 64% победи.

Тимска виталност

Второпласирана екипа е Тим Виталити, претходно Рено Виталити. Тимот е со седиште во Франција и е познат по тоа што се натпреварува во неколку различни еСпорт игри. Нејзини активни играчи се Fairy Peak, Kaydop и Alpha54. Тренерот на тимот се вика Монт. Тимот има рекорд од над 67% победи во серија и 59% победи во натпревари.

Дигнитас

Третиот тим се вика Дигнитас, претходно повикан Тим Дигнитас. Овој тим е со седиште во Соединетите Држави, со Joreuz, Apparentlyjack, Scrub Killa и Jessie. Имаат рекорд од над 58% победи во серија и 54% победи во натпревари.

Несоодветни игри

Четвртопласираната екипа е Misfits Gaming. Американската организација за еСпорт е со седиште во Мајами. Тимските играчи се Mittaen, Arju, Kash и ANDYTHEMANDY. Успехот на тимот е 70% победи во серија и 59% победи во игри. Процентите се прилично импресивни, но вкупниот број на натпревари што ги одиграл тимот е многу помал од другите врвни тимови.

SMPR eSports

SMPR eSports се нарекува и Semper Esports. Сопственик на тимот на Европската ракетна лига е англиска организација за еСпорт наречена Semper Fortis Esports. Играчите се Kassio, Archie, Chausette45 и RamS. Тимскиот учинок е со 52% победи во серија и 51% победи во игри.

Другите значајни тимови вклучуваат Endpoint CeX, Evil Geniuses, Vodafone Giants, Rix GG, Team Liquid, Guild Esports, Williams Resolve, FC Barcelona, Karmine Corp, Team Queso, SK Gaming и Natus Vincere. Од суштинско значење е да се забележи дека рангирањето обично постојано се менува од време на време поради натпреварувачката природа на играта.

Добрите и лошите страни

Добрите

  • Играта е забавна: Најочигледниот про е тоа што играта е доста забавна. Контролирањето на автомобилите користејќи ги законите на физиката во играта понекогаш може да предизвика зависност. Графиката и способноста за менување на естетиката на автомобилот исто така го прават доста пријатен.
  • Играњето на играта е лесно: Играта има релативно лесни правила и цели. Контролите на играта се исто така прилично едноставни. Тоа го олеснува секој да игра и да ужива во играта, вклучувајќи ги и почетниците.
  • **Играта е бесплатна:**Друг врвен професионалец е тоа што играта е целосно бесплатна. Гејмерите не треба да се грижат дали ќе се разделат со своите пари за да пристапат до играта или нејзините карактеристики.
  • Играта има детален уредник за автомобили: Уредникот за автомобили е доста детален, што им овозможува на играчите да ги менуваат своите автомобили до екстремни детали. Модификациите не влијаат на перформансите на играта.
  • Играта има режим на обука: Играчите можат да научат или да тренираат за да ја подобрат својата игра со префрлување на режим на обука. Упатствата се доста детални и ефективни.

Конс

  • Должината на играта е фиксна: Нема опција за промена на должината на играта, која е поставена на пет минути.
  • Тимовите со вештачка интелигенција често губат премногу лесно: Тимот со вештачка интелигенција вообичаено прави без напор да постигне гол, понекогаш дури и ги тера соиграчите да постигнат гол на себе
  • Серверите често може да се расипат: Играчите обично доживуваат дефекти на серверот од време на време.

Сè за коефициентите за обложување во Rocket League

Повеќето даватели на обложување обично нудат коефициенти за обложување во Rocket League врз основа на очекуваниот исход од играта. Постојат специфични формули кои се користат за пресметување на коефициентите, кои се директно поврзани со веројатноста. На пример, тим со голема веројатност да победи на натпревар ќе има помали шанси, што ќе резултира со помали добивки. Шансите обично се претставени на сличен начин како оние на автентичниот фудбал.

Коефициентите за обложување, исто така, обично продолжуваат да се менуваат додека играта продолжува за страниците што дозволуваат обложување во живо на Ракетната лига. На пример, шансите за победа на тимот може значително да се намалат ако тимот постигне гол.

Шансите може да се разликуваат во различни обложувалници, иако повеќето од нив обично имаат занемарливи разлики. Сепак, постојат некои обложувалници за кои се знае дека нудат значително подобри шанси од останатите. Тоа го прави од суштинско значење да се избере најдобрата локација бидејќи директно влијае на можната сума за добивка.

Некои страници исто така имаат различни барања во врска со коефициентот кога играчите мора да се обложуваат користејќи бонуси. Играчите мора да ги исполнуваат условите за да можат да ги претворат своите добивки во вистински пари. Затоа, неопходно е да се внимава на барањата за обложување кога се користат бонуси за обложување на Rocket League.

Како најдобро да се победи обложувањето на Rocket League

За почеток, играчите треба да бидат многу селективни со своите облози. Тоа е особено случај за обложувачите кои се нови во обложувањето во Rocket League. Играчите треба да ставаат облози само на RL кои се со поголема веројатност да имаат пожелен исход наместо оние кои најверојатно ќе резултираат со највисоки добивки.

Истражувањето за тимот и неговите играчи пред обложување може да им помогне и на обложувачите да донесат подобри одлуки за обложување. Претходната изведба, рангирањето и моменталната форма на тимот може да влијае на очекуваниот резултат од играта.

Играчите исто така треба да го користат правото тактики и стратегии за обложување. Тоа може да им помогне на обложувачите да бидат многу поодлучни кога донесуваат одлуки за обложување. Тоа е затоа што тие секогаш ќе знаат кој букмејкер и тип на облог да изберат за сите облози што ги прават.

Од суштинско значење е и правилното управување со субсидирам. Играчите никогаш не треба да трошат пари што не можат да си дозволат да ги загубат на ниту еден облог.

Играчите секогаш треба да ги користат сите бонуси што им се достапни. Повеќето провајдери за е-спорт обложување обично нудат a бонус за добредојде. Користењето на таков бонус им дава на играчите можности да ја научат или вежбаат играта и евентуално да освојат пари без да ризикуваат ништо.

About the author
Jun-ho Kim
Jun-ho KimAreas of Expertise:
Е-спортови
About

Јун-хо Ким, јужнокорејскиот динамичен маестро Esports, стои како светилник на знаење во EsportRanker. Спојувајќи ја аналитичката моќ со вродената љубов кон игрите, Џун-хо ја разоткрива сложената таписерија на онлајн натпреварите, обезбедувајќи играчите да останат информирани и инспирирани.

Send email
More posts by Jun-ho Kim