Обложувајте се на The Golden League 2024

Златната лига е глобално натпреварување за еСпорт што го водат Elite Gaming Channel и Lord_Патито. Тоа е највисоко рангираниот настан од Age of Empire (AoE) IV и нуди повеќе од десет недели исцрпувачки акции од некои од најдобрите играчи на Age of Empire. Со заеднички награден фонд од 125.000 американски долари, овој настан се смета за една од најголемите франшизи на AoE.

Овој настан, како и кај повеќето еСпорт турнири, е целосно онлајн. Златната лига започнува со играчи кои ќе учествуваат во две еднодневни квалификациски кола. Играчите кои се квалификуваат за главниот настан, на кој учествуваат 64 играчи, играат во три заградни круга. Осум од најдобрите играчи од секоја група се натпреваруваат во круг-робин формат по секоја рунда. Најдобрите четири потоа се избираат за викенд плејоф.

Ана Стојановска (Ana Stojanovska)
WriterАна Стојановска (Ana Stojanovska)Writer
ResearcherHaruki NakamuraResearcher

За Age of Empires

Времето на Империите е наградувана игра за стратегија во реално време (RTS) со украсено наследство кое опфаќа повеќе од една деценија. AoE е особено идентификуван по неговата стратешка игра закотвена на клучните историски цивилизации. Насловот се шири низ историските времиња, од ерата на каменото доба до модерното време. Уште подобро, серијата исто така доловува некои легендарни суштества заедно со античката митологија. Иако има многу да се научи од играта, има повеќе за уживање додека ја играте играта.

Age of Empires првпат беше објавен на 15 октомври 1997 година. Оттогаш, брендот AoE продаде повеќе од 15 милиони копии, што го прави еден од најпопуларните наслови во РТС жанр. Серијата AoE беше сила со која треба да се смета во игрите за компјутери во последната деценија. Додека некои видео игри користат некои од механиките на AoE, ниту една не одговара на репутацијата и положбата поврзани со AoE.

Играње

Целта на играта е да им дозволи на играчите да ја развиваат својата цивилизација од неколку ловци и собирачи за да формираат експанзивна империја од железното време. За да обезбеди победа во играта, играчот треба активно да собира ресурси за игра од поновите згради и да користи напредни технологии. Слично на тоа, ресурсите мора да се користат штедливо бидејќи тие имаат тенденција да бидат оскудни како што се развива играта.

Имено, играта има 12 цивилизации, секоја со уникатни атрибути. Како што се развива играта, играчите треба да напредуваат низ четири фази. Тие вклучуваат камено доба, алатно време, бронзено време и железно време. Секој напредок во играта гледа како играчот заработува нови технологии, оружја и единици.

Ера на развојот на империите

Како што споменавме претходно, историјата на Age of Empire датира од 1997 година, кога Ansemble Studios ја објави. Во текот на нејзините рани години, играта беше една од ваков вид, комбинирајќи совршена мешавина од Воркрафт и Цивилизација. Иако оваа игра имаше некои софтверски заднини, тие брзо се решија користејќи закрпи.

Доба на Империјата II

Age of Empire II, The Age of Kings, беше вториот наслов во серијата, објавен во септември 1999 година. Иако оваа игра имаше неколку сличности со својот претходник, таа исто така имаше супериорни карактеристики, поради што доби бројни признанија и награди во гејмерските кругови . Со текот на годините, овој наслов претрпе бројни подобрувања, вклучувајќи 4K графика, поддршка за Xbox Live и ексклузивни достигнувања.

Доба на Империјата III

Октомври 2003 година, обожавателите на AoE го дочекаа Age of Empires III, изградено на подобрена верзија на Age of Mythology и ажурирана графика. Воведувањето на Home Cities како систем за поддршка за играчите во новиот свет. Како и неговите претходници, AOE III имаше некои клучни проширувања, како што се Воените началници и Азиските династии.

Доба на империите IV

Age of Empires IV, лансиран во август 2017 година, моментално е најновото издание во серијата. Првичното издание сè уште имаше недовршени делови, а Age of Empire IV беше официјално објавен во октомври 2021 година. Овој наслов, исто така, ги враќа играчите во средниот век и вклучува некои механики и карактеристики од претходните серии кои беа отстранети во AoE III.

Зошто е популарна Златната лига?

Популарноста на Златната лига никогаш не може да се доведе во прашање, со тоа што Ејџ на империите привлекува повеќе од милион играчи секој месец. Како и кај повеќето настани за еСпорт, природата на конкуренцијата отсекогаш била клучна атракција кон оваа игра со текот на годините. Од перспектива на обложувачниците, можноста за обложување на еСпорт турнирите за кои се страстни носите повеќе забава и возбуда.

Универзалната природа на eSport онлајн турнири е уште една причина зошто Златната лига е истакната на еСпортските обложувалници. Овие игри се отворени за сите и лесните за следење преку платформите за стриминг беа клучна за популаризација на конкуренцијата.

Обложувањето на големите еСпорт турнири стана мејнстрим. И бидејќи обложувањето е-спорт е популарно во денешно време, бројот на покажувачи кои сакаат да се обложуваат на Златниот е зголемен. Ова барање, пак, значи дека обложувалниците прават огромни напори за да обезбедат обложувачите да имаат „доволно“ опции на располагање.

Луѓето обично ги следат нивните омилени тимови или игри при обложување на еСпорт турнири. Значи, тоа значи дека тие можат да анализираат и да ставаат информирани облози наместо да прават диви избори. Како што се повеќе луѓе се свртуваат кон Ерата на империите, се зголемува бројот на настани и можности за обложување и победа.

Победничките тимови на Златната лига и најголемите моменти

Бидејќи натпреварувањето во Златната лига на АоЕ е во тек, сè уште е рано да се јавиме за тоа кој е најдобар во натпреварувањето. Десетнеделните исцрпувачки активности на настанот несомнено ќе доведат до еден шампион.

Играчите и навивачите на Age of Empires IV уживаа во редок спектакл на турнирите. Додека некои помалку познати играчи можеа да извлечат некои „неочекувани победи“ за време на натпреварувањето, некои од фаворитите на турнирот исто така беа постојани.

Додека турнирот завршува на 29 мај 2022 година, лесно е да се истакнат некои ветувачки имиња од таблата на водачи. Нешто за најдобрите е-спортски турнири е тоа што врвните изведувачи се секогаш доследни. Ова треба да биде водечки принцип за секој обложувач кој сака да се обложува на еСпорт лиги или турнири.

AoE IV најголеми моменти

Натпреварот First Age of Empire's IV, Genesis Competition од Elite Gaming Channel, се одржа во 2021 година. На турнирите беше прикажан ветеран AoE играч со главната награда. Победникот, Ørjan „TheViper“ Ларсен, долгогодишен шампион на Ege of Empires II, излезе како победник во првиот настан „S-tier“.

Новото натпреварување покажа дека играчите од различни заедници се борат против него. Со оглед на тоа што Age of Empires IV беше релативно нов додаток на списокот на еСпорт турнири, ова натпреварување привлече големи имиња од други титули од Age of Empire, Warcraft и StarCraft. И покрај сите шанси, TheViper, најодликуваниот играч на Age of Empires II денес, сепак ја освои главната награда победувајќи го Норвежанецот TheMista“ Бонидис во финалето.

Достигнувањето на TheViper на турнирите беше клучно за воспоставување на неговиот статус во Ерата на Империјата IV. Сепак, тој останува истакнат играч на AoE II.

Клучни производи за јадење

Најголемите играчи на АоЕ ќе бидат познати до крајот на натпреварувањето во Златната лига во 2022 година. Сепак, натпреварите во еСпорт обично се обележани со силна конкуренција поради динамиката на натпреварот. Иако победникот ги заслужува почестите, дури и играч кој е рангиран на петтото место во натпреварувањето, сепак може да биде извонреден конкурент. Обложувачите кои ставаат облози на натпревари за еСпорт можат да заработат значителни суми со префрлање на нивниот фокус од главната награда.

За време на натпреварот, играчите се подложени на сите начини на опции како што се Отворени бојни полиња, оф-мета борба, ексклузивен заклучок, групна фаза на плејоф, и на Фајнл-фор. Како такво, несомнено е тешко да се избере директен победник во раните фази на натпреварот.

Каде и како да се обложите на Златната лига?

Златната лига е добро познат онлајн турнир за еСпорт во рамките на заедницата за обложување. Како такви, онлајн обложувалниците за еСпорт го покриваат настанот. Имајќи предвид дека обложувачките сајтови не се создадени еднакви, некои обложувалници имаат тенденција да паѓаат во некои области, особено во опсегот на пазарите за обложување. Во светлината на ова, обложувачите на еСпорт секогаш се советуваат да направат некои истражувања за да утврдат кој букмејкер нуди најдобро покривање на пазарите за обложување.

Покрај покриеноста на пазарот, други фактори како што се квалитетот на коефициентите, стимулациите за обложување, достапноста на локални начини на плаќање и репутацијата на обложувачот придонесуваат многу за информирање за изборот на обложувачот.

Откако ќе се реши прашањето која е најдобрата локација за обложување, обложувачот треба да го смени својот фокус на тоа како се обложуваат. За почеток, на играчите им се советува да ги искористат понудите од букмејкерот. Поради природата на шампионатите за еСпорт, обложувачите мора да прифатат стратешки пристап. И ова бара динамичен стил на обложување што ги минимизира ризиците и помага во управувањето со субсидирам. Исто така, обложувачите треба да бидат заинтересирани да ги следат шансите дадени од онлајн обложувалници за еСпорт, бидејќи тие често фрлаат светлина на веројатните исходи во кое било првенство или настан во еСпорт.

About the author
Ана Стојановска (Ana Stojanovska)
Ана Стојановска (Ana Stojanovska)
About

Ана Стојановска е динамична личност во светот на онлајн играње во Северна Македонија. Со страст кон технологијата и локалните нијанси, таа се специјализира за локализација на содржината на онлајн казина за да резонира со македонските ентузијасти.

Send email
More posts by Ана Стојановска (Ana Stojanovska)